lördag, januari 07, 2012

Ett nytt år!

Inleds med att värk gradvis avtar, synen fortsätter förvrängas men jag börjar så sakteliga få sova hela nätter i alla fall.

Har varit ute på en kort biltur där jag själv kört, det var ett äventyr minst sagt men jag tror att jag fixar det om jag tar det försiktigt. Alla icke hemmavarande barn med tillbehör har troppat av och det känns att hur roligt det än har varit att ha sina barn ikring sig efter allt som varit, man är ju så tacksam, så har det ändå varit arbetssamt och jag har inte kunnat vila så pass mycket som kroppen och knoppen krävt. Det är därför skönt nu när vardagen kommer och det mesta återgår till det som var, innan.

Jag hoppas så på ett friskt 2012!!! Det får liksom vara nog någonstans tycker ni inte det!?

3 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej
på dig.
Javisst kan man tycka det är nog på sjukfronten håller med dig där. Men kanske 2012 blir ett bra år för oss allihop det önskar jag oss men man får ju ta det som det kommer.Idag är en bra dag för hör och häpna solen tittar fram här just nu det är så ljust och fint igen. Man saknar ljuset det känns i hela kroppen Ha det gott!

Trollpackan sa...

Ja, jag tror att det här året kommer att bli bra för alla! Det måste man ju tro, annars kan man ju bli galen;)

Ha en underbar fredagkväll!

Anonym sa...

Tänker så så ofta på dig.. och precis just nu så kom du in inklivande i mitt sinne igen! Jag vet inte riktigt varför... men det är nog så att vissa människor kommer in i ens liv för att stanna där.. så nu vet du att mig blir du aldrig kvitt!!
Nej, jag bara skojar lite... men sant är att du finns ofta hos mig i tanken.
Sen.. självklart ska det här året bli bättre... och blir det inte det... så får man väl vänta till 2013!! För att det blir bättre.. det hoppet överger mig aldrig! Det kommer bättre tider.. både för dig och mig... det är bara lite osäkert när.
Sov så gott i natten, min underbara vän så full med guld..
Varm kram/Elisabeth