fredag, mars 18, 2011

OKEJ!!! Hrm, snöyra, snöstorm... MEN DET ÄR VÅR ÄNDÅ!!! För jag har fortfarande vårjackan på mig, så det så... I övrigt, det var förbenat halt imorse och jag är glad att jag höll mig kvar på vägen, trots idioterna som körde ut i 110-120 mkm/h i ca 1-1 1/2 dm snömodd för att försöka spara 2-5 minuters restid... POTENTIELLA MÖRDARE kallar jag dem precis som jag tänker om dem som sätter sig i en bil onyktra... De vet att de har druckit, med andra ord är man medveten om att man är en risk och därmed medveten om att man är en potentiell mördare.

Ja, ja, jag vet att just ordet mördare kan väcka reaktioner, men, om man går ut ifrån krogen och sätter sig i bilen och kör därifrån då är man just det, fast det gäller så många fler...

Det blev trist............. Kanske för att det är sådant som sker och för att IDIOTER finns på vägarna....

MEN nästa vecka kommer att bli rena rama sommaren om man jämför så att säga... Härligt!

Här ska vi framåt fira en 40- åring (maken) och en 10-åring (yngsta sonen)... Vi ska oxå fortsätta med en hel del renovering både inne och förnyelse ute...

Dubbelörnen! Kanske en lunch?! Jag är ju i krokarna....

Njut av värme och sol i helgen och veckan som kommer!!!!

Inga kommentarer: