fredag, februari 10, 2012

Oj, vad tiden går när man har skoj!!!

Har börjat jobba igen och åh vad roligt det är!!! Tänk när man har ett jobb där man mestadels är taggad och framåt och känner sig nöjd och ibland då, okej, så är man utschasad... MEN har inte känt det ännu i alla fall.

18 minus i morse, hm, näe, joo, det var det... Ska jag gå ut, skita i blodproverna på lab, sjukskriva mig, dra täcket över huvudet??? Nä, självklart ska jag ut å göra allt jag inte vill och det jag faktiskt vill!!! De som vet lite förstår att jag egentligen inte vill dra täcket över huvudet för kylan eller jobbet utan för proverna på lab.  Jag förstår inte läkare å naturvetarna, de vill stalpa upp, mäta å klassificera allt... Jag förstår inte alltid det... Vill bara ha ett gott liv så länge det varar! Om läkarna hela tiden hittar ny fel på mig så hinner jag ju aldrig leva det goda livet så...

Det är så härligt att vara tillbaka i arbete igen å känna sig pigg och frisk!!!

En underbar helg till alla i cybern!!!

2 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Vännen men åh så roligt är du igång och jobbar,,,Bra gjort. Lämnar dig ett hjärta på alla hjärtans dag Ha det så bra det går.

Dubbelörn sa...

Så fr hjärtat glad för din skull att du känner dig så här!

Underbart att känna sådan glädje.

Varm kram