onsdag, januari 18, 2012

Halka!!!

Här var det hur halt som helst på morgonpromenaden med hunden... Det blir med andra ord jycke på promenad med matte i släptåg, skulle kanske ha skridskor och hjälm på sig:) Å andra sidan har jag tänkt på det här med broddar ett bra tag nu, det verkar ju dumt att ramla och bryta något... Vi får väl se hur det blir med den saken, skridskor eller broddar. Kanske skjuter upp beslutet tills nästa vinter:)

Mulet är det också och det får mig att längta efter den sol som var i helgen, den värmde till och med!!! Det går framåt, sakta men säkert, snart februari, snart kan man börja drömma om trädgården...

Min återhämtning går också framåt, sakta men säkert och kanske kan jag börja arbeta snart igen, längtar!

Skicka solen hit!!!

4 kommentarer:

Filifjonkan 1 sa...

Hej Ja det är halt idag usch sätt på broddar jag har införskaffat det förra året och det är jätteskönt ha dem man slipper ha panik Både yngre och äldre har börjat med dem sa de på radion häromdagen.
Ja hoppas du hämtar dig så du känner dig piggare men en liten bit i taget får man ta.Ha det så bra då denna gråa råkalla dag vill inte gå ut alls här jag.

Trollpackan sa...

Skönt att det går åt rätt håll! Ja, om jag SER solen så ska jag skicka den till dig, men här är det igenmulet idag, så chansen är nog inte så stor.

Anonym sa...

Äsch, nu hade jag skrivit en kommentar till dig, men jag fipplade bort den någonstans på vägen! Tänkte bara berätta om hur fånig jag är vad gäller broddar - känner mig 100 år äldre bara vid tanken på att använda dem. Heldumt, jag vet! Varm fredagskram, min vän../Elisabeth

Nina Lindh sa...

Hellre broddar än slå ihjäl sig!