söndag, augusti 16, 2009

Söndag...

Kräftskivan på den nya uteplatsen gick bra och inte ramlade jag i något kräftbad heller:))) Jag har ju faktiskt gjort det en gång när jag inte var så stor eller hade så många år på nacken, ingen vidare trevlig upplevelse och man kan ju undra hur jag kan vara så förtjust i att äta kräftor, kanske är det en ren skär bestraffningsteknik ifrån min sida att äta upp de små nypandes krypen för alla nyp jag fick, kanske...

Regnet höll sig någorlunda på plats tills att kräftor med tillbehör var uppätet men kaffet fick vi lov att ta inomhus då regnet blev en aning för mycket.

Nästa veckan väntar vardagen igen, maken börjar jobba och skolan startar lite här och då för samtliga, jag hoppas innerligt att allt kommer att gå bra, särskilt för 16-åringen som inte satt sin fot i en skola på snart ett år nu. Kanske kommer det att fungera eller oxå får vi finna andra vägar...

Idag blåser det storm här men solen kikar fram då och då i alla fall, minstingen kom isäng sent men vaknade tidigt och är lite lätt stingslig och rastlös, vill ha en kompis att leka med säger han...

Hoppas att alla har det bra och att det blåser lite mindre hos er än här!!!

7 kommentarer:

Di sa...

Grattis i efterskott! Kramar

Elisabeth sa...

Återkommer imorgon... och vilken tur att du INTE ramlade i kräftbaljan den här gången!!
NU måste jag försöka sova lite... det blir en lång dag imorgon!

Hörs imorgon, min vän... och en riktigt riktigt varm godnattkram till dig... wherever you are!

Elisabeth sa...

Å jag skulle ju maila till dig... jag har inte glömt... det är bara lite mycket nu. Men jag vill att du ska veta att jag tänker på dig... det gör jag ofta, oavsett om jag skriver här eller inte.
Imorgon ska jag träffa samtalskontakten på psyk för första gången... känns lite nervöst!
Håll tummarna...

Varm kram till dig... och jag hoppas ju alltid att du mår så bra som du verkligen förtjänar att få må! Bäst, alltså!

Tussegumman sa...

ville titta in och ser hur du har det. Hoppas att allt är väl med dig! Önskar dig en fin helg/Kramar Tussegumman

Elisabeth sa...

Tittar bara in.. vill att du ska veta att jag tänker på dig. Det gör jag rätt ofta faktiskt..

Ha det bara så så bäst som du kan, och allt vad guldströssel över dig, min vän!

Varm kram.. ja, till dig ligger det alltid en kram och väntar..

Elisabeth sa...

Tittar in och lämnar en riktigt varm adventskram till dig, min vän... och jag hoppas verkligen att du får en riktigt fin första Advent tillsammans med de dina..

Varm kram...

Ps. Du finns ofta i mina tankar...

Elisabeth sa...

Vill bara titta in och önska dig en riktigt riktigt God Jul min vän... för min vän det kommer du alltid att vara i mitt hjärta. Så är det bara...

Varm julkram...