lördag, mars 05, 2011

Nu var det riktigt länge sedan... OCH det är inte schysst av mig... Många har varit med mig under min tid av sjukdom, renovering, livsfilosoferande och så försvinner jag bara!

Okej en anledning till att jag bara försvann var att jag dessvärre avslöjat mitt alias till en del jag trodde att jag kände men det visade sig att jag inte gjorde... En del seriösa inlägg jag skrivit har blivit som en fet tumme i ögat på en del halvsläktingar osv... Det har i sin tur orsakat att jag inte har dem kvar som syskon, släkt eller vänner, för de tog åt sig av det jag skrev... Är det jag som skribent eller deras egen självrannsakning och samvete som är orsak? Det tänker jag inte ens tänka på eller om... Jag vet iaf vad jag skriver och om vad...

Det som gör att jag skriver nu är att jag har skrivklåda, igen... Det är också en del människor som hör av sig och en hel del människor jag själv följt en bit på vägen som jag saknar och vill förmedla mig till.

JAG ÄR FRISK IDAG!!! Ja, iaf ifrån menieres, tumören den växer ju på ändå men än gör den mig inget:))) Jag har i alla fall för avsikt att slå den på käften den dagen.... Jag jobbar och står i, har bytt yrkesområde och har fullt upp med att lära mig en hel del, faktum är att jag avnjuter livet just nu, vi som har en del i bagaget vet ju att det är här och nu vi lever och att det är bäst att passa på att avnjuta det medans vi fortfarande kan!!!

Jag vill bombardera jorden med en atombomb av guldströssel och jag vill att rikligt med extra av den varan hamnar lite pö om pö hos av mig utvalda människor, jag hoppas att de vet med sig om vilka de är:)))

OCH jag lovar att jag ska ta tag i skrivklådan och tänkandet igen... Det kan dock hända att jag byter plats men jag kommer att höra av mig till en del mycket betydelsefulla och kära människorhär i cybern!

Soliga kramar till er alla och ni vet vilka ni är!

3 kommentarer:

Dubbelörn sa...

Har tänkt på dig o funderat över hur du har det. Och så kommer det här inlägget.

Underbart att höra att du är frisk! Trots orsaken till pausen, så sprudlar det av positivet i detta inlägg!Härligt!

Tror jag o du pratade just om detta i trädgården hos dig. Att även om man nu råkar ha några gemensamma gener, innebär det inte per automatik att de är största lyckan i livet ;). Har u också skalat av dessa energitjyvar, oavsett gemensamma gener.

Varm kram till dig vännen

K sa...

Så kul att läsa att du mår bra :)
Hör gärna av dig till min mail så kan vi forsätta ha lite kontakt om du vill. Jag har inte heller skrivit i bloggen på evigheter, men lever trots allt.
Kram K - Magalös

(Behöver inte publiceras om du inte vill.)

Anonym sa...

Härligt att du mår bra!! Och härligt att du är tillbaka i bloggvärlden. Kram malve